Saturday, October 27, 2012

Perkembangan IQ Anak- Anak

Semua ibu bapa mahukan yang terbaik untuk anak kita...Tidak kira sekecil mana dan sebesar mana pun pendapatan kita, sudah pasti YANG TEBAIK untuk anak-anak akan kita pastikan..

Perkembangan otak kanak-kanak bermula dari dalam kandungan ibunya lagi.. seawal satu hari ..YA.. Satu hari!! dan ianya tidak pernah terhenti sehinggalah mereka dewasa,,,

Apa yang terbaik untuk mereka?

Kita akan pastikan mereka mempunyai pendidikan yang sempurna dari segi Agama, Ilmu dunia dan Ilmu Sosial...

Kita akan pastikan perkembangan otak mereka berkembangan dengan sihat melalui permainan yang terbaik untuk mereka.

Kita akan pastikan mereka melakukan aktiviti yang sihat dan cergas sesuai dengan perkembangan minda mereka.





Kita akan pastikan mereka mendapat makanan seimbang untuk perkembangan otak dan fizikal mereka. Ya!  makanan seimbang..hmmm, rasanya semua ibu bapa mengeluh kalau disebut makanan seimbangan. Ini kerana pada kanak-kanak makanan seimbang bukanlah sesuatu yang menyeronokkan dan tidak sedap. Kanak-kanak seolah sudah menetapkan didalam otak mereka No to Healthy Food !!

Bagaimana caranya untuk mendekati mereka agar memakan makanan seimbang.
Say no to all junk food!
Jangan bawa atau beli Junk food dirumah, apatah lagi makan dihadapan mereka

Dan yang penting, PLATING..
ramai ibu tidak sedar plating membawa impak besar kepada anak mereka.. plating yang menarik, turut menarik minat mereka untuk mencuba.



Selain dari pemakanan seimbang, apa lagi yang diperlukan ?

Supplement tambahan...
Kami di Shaklee hanya mahukan yang terbaik untuk anda dan anak-anak anda.
Sebagai ibu, anda boleh memberikan yang terbaik untuk mereka sejak dari kandungan lagi...sejak dari bayi lagi...Ramai yang telah mempercayai Shaklee... anda boleh pergi ke Mr Google untuk mencari kepastianya... Tidak hanya di Malaysia, kini diperingkat Antarabangsa.

ESP - boleh membantu ibu dan bayi.. Membantu ibu mengurangkan masalah alahan, muntah-muntah..memberi tenaga dan khasiat tambahan.. Membantu bayi dalam kandungan untuk pertumbuhan mereka..
Meal Shakes dan VIta Lea Chewable - Membantu perkembangan otak dan pertumbuhan fizikal kanak-kanak. Mengandungi 19 vitamin untuk perkembangan mereka...Sumber kalsium untuk kesihatan tulang dan amat sesuai untuk " Picky Eater "


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...